סדנת תכשיטים חד פעמית

סדנת תכשיטים חד פעמית

כיום אנו מתוודעים להמון סוגים של סדנאות תכשיטים הצצות מכל פינה,

כאשר בד"כ היכולת של הציבור החדש לבחון את הסדנא מתערר עקב כך שהסדנאות הללו מורכבות ממספר מפגשים ולא ממפגש אחד בודד.

בתור לקוח, אני יודע שכאשר אני מעוניין בשירות מסויים הבנוי מאופציית ארוכת טווח,

הייתי מעדיף את האפשרות לקבל שירות קצר טווח בהתחלה,

ולאחר שהיתי מכיר את נותן השירות, היה לי הרבה יותר קל לדעת האם אני רוצה לקבל ממנו שירות ארוך טווח.

בתחום הסדנאות תכשיטים לעיתים יש אלמנט חשוב מאוד והוא ההתחברות למי שמעביר את הסדנא.

אם לא התחברת לאדם שמעביר את הסדנא,

גם אם החומרים הם מאוד איכותיים, הסדנא מועברת במיקצועיות והאווירה נעימה,

אין זה אומר שתוכלי להינות בה.

לכן אנו מציעים לאדם המעביר סדנא, להעביר ראשית "סדנת טעימה" על מנת לתת את הטעם הראשון לקהל היעד, ורק לאחר מכן לתת את האופציה להירשם לסדנא המלאה.

סדנת תכשיטים חד פעמית היא רעיון מעולה על מנת להבין את  הדברים.

כדאי להתחיל עם הצעה לקהל יעד של סדנת טעימה וחוויה ראשונית ( אפילו בחינם/בסכום שאין בו רווח ממשי), לתת לקהל המתעניינים את האופציה להרגיש את הציוד האיכותי,

את האווירה הנעימה והייחודית, וכך להסיר את המחסום הראשוני הכלכך משמעותי.

כמובן שאין צורך להשקיע כלכך ולהפסיד מכך, שהרי ההנחה היא שאם מגיעות לסדנת הטעימה 50 60 משתתפות, הרי שבסופו של דבר אם ירשמו 10 לסדנא היותר ארוכה זהו יחס המרה סביר.

לכן בסדנת תכשיטים חד פעמית ניתן ליצור מפגש חוויתי הכולל הסבר, חשיפת הכלים והציוד שהולכים להשתמש בהם בסדנא עצמה, הבנה שהסדנא יוצרת תחושה ייחודית וחוויתית שלא נתקלים בה בכל מקום, וחשוב מכל, הנגיעה האישית של כל אחת מהמשתתפות ביצירה שהיא עצמה תכין עבורה.

"סדנת טעימה" כשמה כן היא, בסדנא הנ"ל יש לך הזדמנות פז להראות את יצירותיך המופלאות ואת כל התכשיטים שכבר הכנת, ואולי אפילו להציע אותם למכירה בסוף הערב.

כמובן לא לשכוח איזה סלוגן שיווקי " כנסי לסדנא ותצאי עם מתנה" או משהו בסגנון. תפקידו של הסלוגן הוא לצלצל לאלה שלא יירשמו בסוף סדנת הטעימה וישארו בהתלבטות, לעיתים אלו יכולים להיות כמות אנשים בלתי מבוטלת ולכן יש משמעות לתת את הדגש גם על זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *